19 september 2006

Idolglädje

Åh, svenska folket må vara totalt bakbundna av ointelligens och ser inte längre än den egna plånboken räcker när det gäller viktiga val, men i Idol röstas det minsann helt rätt.
Sjukt underbart att tre av fyra finalister som hittills är klara, är svarthåriga, piercade, tatuerade
och alternativa människor. Som sjunger så jävla härligt. Dessutom gillar jag den blonde flickfavoritkillen också, han känns som en blygsam person trots sitt utseende och sin röst, mer sånt.

Kan man inte vara glad åt det stora (för det kan man verkligen inte), så får man vara glad åt det lilla. Det är jag.

8 Åsikter

Blogger anna:

jag också! glad alltså ;)

23:45  
Blogger Anna Nio:

Braaaa, då har jag en Idolvän i bloggvärlden också. :D Imorgon hejar jag på Sara och Felicia (om jag minns namnen rätt) och lite grann på Cissi. :)

00:04  
Anonymous Anonym:

Nej nej nej, den här killen, http://www.youtube.com/watch?v=sD6dKvVFzog är den solklart bäste alternativesnubben inom idolvärlden! :D

14:16  
Blogger Anna Nio:

Haha, HAN SKULLE VUNNIT ALLT! :D Hoppas du såg att det var en hårdrockare med ikväll, käre bror, som på frågan om varför han var med i Idol svarade att han förlorat ett vad, och att Idol var emot hans principer för att han var hårdrockare. :D

21:09  
Anonymous Anonym:

Jo, jag såg Idol igår, och när han sa just den där repliken höll jag bokstavligt talat på att skratta ihjäl mig...:D :D :D

16:35  
Blogger karro:

hahaha holy christ vad rolig den där tysken var.

12:52  
Blogger andrea:

ÅH jag håller med! jag började kolla på idol bara för att det var så kul med första intagningarna, sedan fick man ju favoriter. min favs är snäcakan & cissi, UTAN TVEKAN.

igår när jag gick på stan stötte jag ihop med ALLA idolfinalisterna på kungsgatan. tyvärr fattade jag det för sent, isf hade jag skrikit fjortisaktigt att snäckan å cissi ska stå på sig. :D

15:03  
Blogger Anna Nio:

Andrea: Åh, lyllos! Du skulle bett om autografer eller nåt, haha. :D Jag gillar Marcus och Linda bäst, men även Snäckan, Johan, Danny och Cissi ligger högt upp på likey-listan.

10:46  

Skicka en kommentar

<< Home