17 september 2006

"We have to vooote Paddy!"

Nu har jag röstat! Vad har ni röstat på?

3 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Jag har inte röstat än men jag ska nog ta miljöpartiet rakt igenom. Eventuellt sossarna i riksdagen iofs bara för att Göran Persson har kallat både Reinfeldt och Maud Olofsson för tjockisar! Och mobbat Lars Leijonborg :D:D jag tycker det är värt en röst :D

Men vi får se, jag bestämmer mig i lokalen :D

14:30  
Blogger Anna Nio:

Hahaha. :D Det stod desperata människor från olika partier precis vid ingången och försökte pracka på en valsedlar, det kändes verkligen som att de tar varje chans de kan såhär i sista sekunden. På vägen ut sa jag glatt till dem "Nu är det för sent, nu har vi redan röstat, haha!". :D

15:06  
Anonymous Anonym:

Seiern är vååår! :D

06:05  

Skicka en kommentar

<< Home