12 oktober 2006

My Heritage

Ja, inspirerarad av Marre provade jag My Heritage igen, fastän jag aldrig får upp nån som är det minsta lik mig, och aldrig för samma människor fast jag byter foto. Ett problem kan vara att det inte existerar bilder rakt framifrån på mig, eftersom jag ser ut som elefantmannen rakt framifrån på bild.

De första jag fick upp, runt 83% likhet, var Emmanuelle Beart och Nastassja Kinski. Inte särskilt likt, men visst, vi har väl några genemsamma drag i varje fall.











Vidare har jag fått upp så vitt skilda människor som Grace Kelly, Sandra Bullock. Cameron Diaz och Clara Bow, none of which jag anser mig vara det minsta lik, men en som faktiskt återkommit på två olika foton är Beyoncé. Eh. Well. :D Även Emmy Rossum och Clare Danes har jag fått som förslag, vilka jag inte heller är lik men det är åtminstonde mer likt än Kristanna Loken till exempel. Hujedamig.

Min man blev Lee Harvey Oswald på första försöket. :D

Etiketter:

3 Åsikter

Blogger anna:

jag laddade upp en massa bilder på olika kändisar förut, och ingen av dem var lik sig själv öht. lite småroligt :D

20:24  
Blogger Anna Nio:

Haha, jamen gud så bra det funkar då, jag har full tilltro till resultaten nu! ;D

00:15  
Anonymous Anonym:

Jag la upp en bild på vår kära kissekatt Balder, men enligt programmet så liknade han inga kändisar...:)

05:32  

Skicka en kommentar

<< Home