13 januari 2007

Jag längtar till London så mycket att jag nästan dör

A + A i fyrfärg. Sweet, sweet bliss.

Etiketter: ,

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

Vilken fantastisk bild! Fotografen har verkligen förstått att ansiktslösa foton är det nya svarta! :D

Jag kommer osökt att tänka på en klassisk episod från någon Kalle-pocket där Långben arbetar som fotograf och enbart lyckas ta bilder på folks fötter! "Polisen famlar i mörkret, och vi också"

Hahahaha! :D

09:18  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, det är aldrig osökt att tänka på kallepocketar. :D Jag gillar den här bilden jättemycket, tycker du gjorde ett schysst jobb med att kapa huvudena. :D

10:28  
Anonymous Anonym:

Är det jag som har tagit bilden? Haha, det hade jag ingen aning om! :D

14:05  
Blogger Anna Nio:

Ja antingen du eller Jasmin, det är från den kvällen vi åkte till Anchor och sjöng karaoke, 2004 tror jag. Men eftersom det är jag och Addi på bilden så påminner den mig om London. :)

14:09  
Anonymous Anonym:

Ah, ja då hade vi skoj....iaf så vitt jag minns det...:)

18:32  

Skicka en kommentar

<< Home