08 mars 2007

Love ya

Idag firar vi tre år, på internationella kvinnodagen minsann! Tut i luren för oss.

Vi har ätit billig, men väldigt god, thailunch och gått på bio. Det blev den oerhört romantiska filmen "Apocalypto". :D Jag kan rekommendera alla som hatar vanligt folk att gå på bio på dagtid mitt i veckan. Vi var i en av de större salarna på Bergakungen, och det var på fullt allvar endast nio andra personer där samtidigt. Sjukt skönt. :D Filmen var för övrigt mycket bra, visst hade den sina brister, men överlag gillade vi den bägge två - snygg, hyfsat trovärdiga element (INGEN talar engelska), bra skådespeleri och en perfekt nivå på både spänningen och intresset. Fast nog undrar jag vad Mel Gibson har gått igenom som gör honom så extremt lagd åt lidande och smärta i sina filmer. :D

Av min man har jag idag fått "Gökboet", som jag faktiskt inte läst tidigare, och en rosa variant på en pelargon, fast istället för att vara en ful kärringblomma är den en mycket söt växt. :D

Puss på dig, loverboy. :)

Etiketter:

12 Åsikter

Blogger Sofia:

*tuta*

21:00  
Blogger Mård:

TUT TUT I PARTEYLUREN och fram med firarserpentinerna. Grattis! Önskar er trehundra år till.
Kram.

22:42  
Blogger anna:

awww! hurra för er ;)

00:27  
Blogger Dallerberg:

Åh grattis! Fyfan vad tiden går! :D

Jag åt också thailunch idag! (igår för nu är det mitt i natten)

03:30  
Blogger Anna Nio:

Tack raringar. :> Jag hoppas också på många fler år tillsammans framöver. :)

07:58  
Anonymous Anonym:

Awwwwwwww, är allt jag kan säga om pussbilden vad fint! Kärlek är mys och fuzzyness. Förresten har du sett trailern till Apocalyto men "easter-egget"? Kolla in den första infödingen som står i en rad när kameran sveper förbi...

10:52  
Blogger Anna Nio:

Sanlo: Ja, jag har hört om det, haha, ska absolut kolla själv när jag har tid. :D Tack för de snälla orden också. :)

11:05  
Anonymous Anonym:

Gratinerar så mycket allra käraste syster! :D Nu har ni bara 4½ år kvar innan ni är ikapp oss....:)

11:35  
Blogger Anna Nio:

Erik: Det tar vi igen i ett nafs, we're coming for ya! En dag ska vi leda! *LER SMART* :D

13:29  
Anonymous Anonym:

JO WISSSH! :D

14:25  
Blogger flinthierta:

Grattis, grattis till er!! =)

F.ö. är pelargoner INTE kärringblommor, att de skulle vara det är endast en myt. Vita och knallröda är grymt tjusigt att ha i köksfönstret! :D

<3

14:43  
Blogger myra:

Flinthierta är alltså jag, så kan det gå när man klickar på skicka lite för snabbt! :O :D

14:48  

Skicka en kommentar

<< Home