25 maj 2007

Jag har tråkigt och är okreativ

Från Fotbollsfrun.

ACCESSOARER
Väska: Öh, som att jag har bara en väska då eller? Oftast en blå/petrolfärgad sak från Wedins.
Plånbok: Rött lack med rosa innerfoder, från Wedins.
Solglasögon: H&M's rosa cat eye-variant plus otaliga second hand. Inga skyddar från solen tyvärr.

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson 660i tror jag.
Tv: Thomson, två år gammal. Inte platt, utan normal och hederlig som kan stå själv.
Dator: Vet ej, det står inte på. Skärmen är från Samsung? :D

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent Whatever.
Tvål: Family Fresh.
Hårprodukt: Hårsnodd. Jag måste verkligen ta tag i mitt trista hår.
Huvudvärkstablett: Alvedon, ye olde trusty pal.
Doft: Väldigt sällan Guccis Envy Me, för att jag fick den gratis om jag provprenumerarade på en skittidning.
Hudkräm: Oliv-nånting, hemskt bra.
Till ansiktet: Tvål och vatten. Ibland ringblomssalva, ibland en fuktkräm från Nivea.
Schampo: Barnängen.
Balsam: Nej.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Nej, usch.
Vin: Nej, usch.
Bröd: Pågens råga eller hembakta grahamsbullar.
Choklad: Vit.

HEMMA

Säng: Ikea Noresund.
Lakan: Va? Ja, det har vi. Spännande?
Porslin: Va? Porslin får mig att tänka på 90-åriga farmödrar. Menar man tallrikar? Varför är det intressant?

FÄRDMEDEL
Bil: Nej.
Flygbolag: RyanAir vart tredje år kanske.
Taxibolag: Nej.

MEDIA
Magasin: Nej.
Tv-kanal: Discovery x 4 samt VH1.
Dagstidning: Metro ett par dagar i veckan.
Sajt: Google.se

ÖVRIGT
Frisörsalong: Nej.
Bank: Nordea.
Cykel: Nej. :(

Etiketter: