02 augusti 2007

Visa paketet

Bokus mailar:

Bästa kund


Idag har följande skickats till dig som "paket".

* 1 st Darkly Dreaming Dexter
* 1 st Pappersväggar
* 1 st The Poe shadow
* 1 st Det amerikanska folkets historia: makten och...
* 1 st Det tysta övertagandet: den globala kapitalis...
* 1 st The Interpretation of Murder
* 1 st Gravidchock! Reporter erkänner
* 1 st Hjärtat är bedrägligast av allt

Vad menar de med "paket"? Är det annorlunda mot vanliga paket? :D

Senast lästa bok är för övrigt 'Packad - En Tonårsalkis Memoarer' av Koren Zailckas, och innan det läste jag igenom Preacher-serien igen, bara för att den är så löjligt, löjligt bra (bäst, even).

Men boken i fråga var ingen superhit hos mig. Jag hade förväntat mig mer, hemskare, och fram för allt - fullare. Istället möttes jag av en berättelse som vilken 25-åring som gått igenom college som helst skulle kunnat skriva. Visst är det hemskt att dricka 3-4 dagar i veckan i flera års tid, men om man ändå kan genomföra sin utbildning och dessutom börja jobba efteråt - och sedan dessutom bara sluta supa, av sig själv - så vetifan om ens alkoholrelaterade situation är så jävla intressant att höra på faktiskt.

En fis i rymden, helt enkelt. Skippa.

Etiketter: ,

9 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Det är säkert en bomb

01:09  
Blogger Anna Nio:

TJITT! Vad taskigt. En bomb som jag betalat 500 spänn för. :(

01:35  
Anonymous Anonym:

De skiljer på postpaket och företagspaket? Och är det bara en bok kanske den går som brev (jag kör bara adlibris, där funkar det så)

21:38  
Blogger Anna Nio:

Konsulten: Det är ju åtta böcker! Tokfrans! :D

21:50  
Anonymous Anonym:

Han menar nog att om det är en bok kallas det brev och om det är mer än en kallas det paket...:)

08:22  
Blogger Anna Nio:

Jo jo, men "paket" still? :D Det är ju mest en humoristisk betraktelse, people, inte en seriös undran. :D

12:07  
Blogger Dallerberg:

Det är nog bara jag som förstår att det är själva fnuttarna som är grejen.. :D

12:22  
Blogger Anna Nio:

Slankan: Det är tur att jag har dig. :D

19:57  
Blogger Dallerberg:

"Ja" verkligen tur "att" du har "mig"

16:54  

Skicka en kommentar

<< Home