03 september 2007

Bildtest

Ett test jag hittat annorstädes.

REGLERNA:
Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning p
å Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".

1. Vilket år är du född?










Oh yeah, Madonna och tits!

2. Hur definierar du din sexuella läggning?








Mmm, kattknull. Eh.

3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?













Ja, inte "gammeldags" i alla fall.


4. Och din sämsta?











Ganska självf
örklarande bild, va?

5. Vad söker du hos en kärlekspartner?








Studenter i mitt hjärta!


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (första bokstaven i förnamnet)?











Hemlig var han inte, men den
första pojkvän jag hade hette Mika.

7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?













Yrke och yrke vet jag just inte, men... YAAARRRHH!

8. Vilken kändis är hetast enligt dig?










Sweetness Depp.

9. Vad gör dig avtänd?









Totalt missvisande bild - ett sånt här rum skulle faktiskt göra mig salig - men jag sökte på "självgod".


10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (första bokstaven i förnamnet)?








Ja, såhär såg han ut, alltså, den gode Leo.

11. Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?








Osnygg men logisk bild.

12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?














"Yo Adrian, we did it!"

Etiketter: