25 augusti 2007

Ett så kallat bokmärke

Alltså, sedan jag körde igång statistiken här så har jag sett att någon eller några googlar "anna nio" varje dag. VARJE DAG. Upp till sex gånger per dag. SEX GÅNGER. I mean come on, lär er bookmarka sidor, people.

Eller letar ni månne efter något annat än den här bloggen? En hemlig sajt om en annan Anna Nio som bara ligger uppe i treminutersintervaller var fjärde timme? Undrar vad det står där? Bombrecept, pr0n, planer på att overthrow regeringen eller kanske MaceDonkens hemliga recept? Nåt superhemligt är det ju i alla fall, no doubt.

När jag bildgooglar mig själv får jag bland annat upp den här. Det är jag till höger, bilden är från julafton 1998.

Etiketter: ,

12 Åsikter

Blogger KatBat:

ehh rss!

09:57  
Anonymous Anonym:

För mig ligger alltid Mehearties i browserns minne, så det är bara att scrolla dit och välja....:)

Haha, fyybuoo som wordverification...skojigt...iaf lite...:)

10:26  
Blogger Madde (maddepladder):

Kanske folk som kollar från jobbet och inte vill att det ska synas på den gemensamma jobbdatorn?

13:24  
Blogger myra:

Nej, jag vill veta alla slags sidor Anna Nio har. Jag är besatt av Anna Nio :D Eeh. Tur att jag redan har länkat till dig så det bara är att göra sin frekventa blobbvandring lite nu och då :D

15:43  
Blogger Anna Nio:

Ja, men hur svårt är det att hålla koll på en blogg, liksom? I wonder. :D

Madde: Ja, för min sida är ju verkligen osedlig och pinsam! Nä, visst, jag fattar din tanke, men som bror min säger så borde den ju ligga kvar i browserns minne. Och kollar man sidan sex gånger om dagen borde man förr eller senare även lära sig url:n om man inte har tår istället för hjärna. :D

14:22  
Anonymous Anonym:

Nej men, lixom, jag är inte ute efter din blog, bara länken till Arendias.

23:41  
Blogger Anna Nio:

Tobias: Och bookmarks, RSS eller att söka på foul-mouthed funkar inte då eller? :D

01:16  
Anonymous Anonym:

Oops, is my face red. Nej, men jag kommer aldrig ihåg vad hon kallar sig, och det har varit några omformateringar sedan jag hade henne i både feedläsare och bookmarks.
Varför kan folk inte bara kalla sig vad dom heter? Anna borde ha häst.blogspot.com, du borde ha nio.blogspot.com, och mjukis borde ha hårdrockarjävel.blogspot.com. So there!

22:26  
Blogger Anna Nio:

Tobias: Jag skulle hjärtans gärna ha nio.blogspot.com men det var upptaget när jag reggade mig. :( Annars håller jag med, so much easier att hitta folk när man glömt bort url:er och sånt då.

22:36  
Blogger karro:

det är ju marilla! jag har precis laddat ner hela anne på grönkulla. :D :D :D

16:54  
Blogger Anna Nio:

Karro: Öh? Hahaha, bilden heter ju ElinAnna.jpg, vad bisarrt. :O

16:56  
Blogger Madde (maddepladder):

Menade väl inte direkt nåt om innehållet på din blogg, snarare så att man kanske ska jobba när man är på jobbet, inte läsa bloggar.

13:04  

Skicka en kommentar

<< Home