18 augusti 2007

Interlude

Jag sitter med datorn i knät och känner hur rumpan blir plattare och plattare, och hur den sakta domnar bort. Konstigt att det alltid blir såhär när jag är i Stockholm; Hur många jag än vill träffa och hur kort tid jag än är här så tillbringar jag alltid minst en halv dag med att bara sitta och glo helt själv. Visst skulle jag kunna ringa nån men jag orkar inte med stressen, känns enklare att bara sunka ensam här med musik och internet hela dagen.

Ikväll finns det i alla fall en hel hög människor som vill leka med mig. And by god, there will be socializing!

Och förresten tyckar jag att ni ska se "This is England" alihop, för den är verkligen riktigt, riktigt bra. Jag grät lite på riktigt och skrattade högt lika mycket på riktigt, fast inte samtidigt. Sånt är lika med bra betyg. Gå och se.

Detta är England, for sure.

Etiketter: , ,

2 Åsikter

Blogger Madde (maddepladder):

Halloj!

Sitter på ett forum och planerar lite nu. Tror att du är lite intresserad eventuellt. Handlar om en Stockholmsresa (inte Göteborg). Hoppas ändå att du kanske är intresserad, kanske går det att lösa...?

Kram!

00:37  
Anonymous Anonym:

Sweet, det är nästa bioprojekt. Fast vänta nu, om du gillar den hatar jag den ju! Eller? :D Skönt att höra att du har det bra baby!

19:28  

Skicka en kommentar

<< Home