09 augusti 2007

Lasse räddar dagen!

Imorse ringde kuratorn och meddelande att han hade pratat med Gudddjävelläkaren och övertygat denna om att ändra min sjukskrivning retroaktivt till heltid, samt att ge mig två månader på ett bräde. Jag tror jag älskar Lasse. På fyra dagar har han gjort mer än fem läkare lyckats med på två månader.

Mr Cohen säger det så fint, i en tjusig tysk och ungdomlig playback-inramning dessutom:

Etiketter: , , , ,

8 Åsikter

Anonymous Anonym:

Hurra! :D

14:45  
Blogger Madde (maddepladder):

Åh vad bra!!! Heja Lasse och heja Johan som slog näven i bordet!

Måånga kramar!

16:37  
Blogger Dallerberg:

Lasse for president!!!!!!!!! :D

17:24  
Blogger Anna Nio:

Jag håller med er - heja, heja för människor som faktiskt kan sköta sitt arbete och som hyser empati för sina patienter, mer såna åt folket! :D

17:52  
Blogger myra:

Så bra för dig! Håll hårt i Lasse om du kan, man vet aldrig när en sådan guldklimp dyker upp nästa gg! :D

13:24  
Anonymous Anonym:

Åååh happy happy happy :D:D

21:41  
Blogger Anna Nio:

Jag håller honom närmast hjärtat. Joy joy!

23:05  
Blogger carcerii:

Ja, vad glad jag blir av att läsa det här! :D

21:38  

Skicka en kommentar

<< Home