04 augusti 2007

Going public

Nå, förr eller senare måste jag ju dela med mig av vad som hänt i mitt liv till er som skulkar omkring här också.

So here goes: jag och Johan har gjort slut. Det blir bäst så och vi är fortfarande vänner.

Allt praktiskt är inte löst än men vi jobbar på det. Furthermore så vill jag inte prata om saken och har ingen lust att gå in på mer detaljer. Men nu vet ni i alla fall. Tack för mig.

Etiketter: , ,

14 Åsikter

Blogger Unknown:

*kramar*

11:35  
Blogger Anna Nio:

:)

15:11  
Blogger Dallerberg:

oh no! :O karm!

16:55  
Blogger Anna Nio:

Marre: Jag mailade dig om det här för flera dagar sen, fick du inte det? :O

16:57  
Blogger Sofia:

Buu. :(

Jag får bjuda dig på en extra fet och god glass när du kommer till fjollträsk.

22:21  
Blogger Dallerberg:

Va!? Nej jag har inte fått ngt mail!.. eller var det till hotmail kanske? Jag använder knappt den adressen längre eftersom den är totalt spaminfesterad :/

22:22  
Blogger Anna Nio:

Fia: Åh, det låter verkligen toppen, det gör jag gärna - bara det inte är romrussin. :D

Marre: Minns inte, har två adresser till dig och valde bara en. Ville ju meddela alla de viktigaste personerna ganska omgående, och privat.

22:26  
Blogger Dallerberg:

Aha, det var hotmail iallafall och nu har jag svarat! :D

22:39  
Blogger anna:

åh vad tråkigt! även om ni inte är ovänner så måste det vara jättejobbigt. skickar iväg alla tankar jag kan till er två, hoppas ni klarar er igenom det utan att det blir för jobbigt. massa kramar!

00:16  
Blogger Anna Nio:

Anna: Tack gumman, jag är väldigt glad att vi är vänner men som du säger så är det såklart väldigt jobbigt ändå. Kram. :)

00:33  
Blogger Mård:

stor kram. jag hoppas du kommer må bättre snart.

01:09  
Blogger karro:

men hu vad tråkigt. men jag vet ju hur det är... man kan ju inte vara ihop bara för att. hoppas att du slipper bli jättesorgsen och att det kan gå så smärtfritt som möjligt. *kraaaaaaaaaaaaam*

13:21  
Blogger myra:

Oj! Kram!

13:37  
Blogger Anna Nio:

Tack för kramarna. :) Det går faktiskt oväntat bra, förmodligen för att jag har min hälsa att tänka på i första hand, så relationstankar får inte riktigt plats just nu.

14:11  

Skicka en kommentar

<< Home