04 augusti 2007

6 dagar = 3 veckor, no?

Det är för mig outgrundligt fascinerande att en t-shirt från USA kommer fram snabbare än ett paket (eller ursäkta mig, "paket") med böcker från Sverige. Särskilt när leveranstiden på böckerna är 3-6 dagar, tröjan 1-3 VECKOR. Someone did not succeed in their math classes.

Tischan är i alla fall den bästa jag nånsin sett, är så löjligt lycklig att jag kunde lägga vantarna på ett ex innan de tog slut. It's my silver lining right now. Jag är förresten inte helt säker på att jag tycker det är okej att säga 'tischa' än, jag prövar mig fram lite mjukt här. Tischa. Vetifan, luktar svårt mycket fjollträsk/fashionista/Nöjesguiden = döden i grytan. Eller säger man tischa numera i folkmun?

Men är den inte sjukligt FAB? Joy!

Etiketter: , ,

14 Åsikter

Anonymous Anonym:

Hahaha, vilken underbar tröja! Den avslöjar typ alla sanningar om filmer som folk undrar över och argumenterar om! Det borde nästan stå "Spoiler alert!" någonstans på den! :D

08:22  
Blogger Anna Nio:

Funny you should say that, den heter just "Spoilt" nämligen. :D Lubs it!

15:11  
Blogger Dallerberg:

haha ja den var verkligen skitfin :D Om jag hade en sån skulle jag ha den JÄMT och tvinga folk läsa allt!

Och angående "tischa" så skulle jag nog vilja säga nej, vad är det för fel på "t-shirt"? Det är bara fånigt att använda slangord om de inte ens är förenklingar av det riktiga ordet.. tycker jag.. iaf.. :D

16:51  
Blogger egarcia:

Jag håller med, nej till tischa! Tischa har jag bara läst i hemska "skvaller och det här ska du ha på dig för det har alla kändisar tidningar" där dom dessutom inte kan stava och inte borde få ha en tidning öht...

Men cool t-shirt i alla fall =)

20:02  
Blogger Anna Nio:

Marre och Egarcia: Bra där, jag är nog böjd att hålla med er om "tischa", och kul att fler gillar tröjan såklart. :D

20:06  
Anonymous Anonym:

...annars kan du ju alltid börja säga det på franska.. "tiiischööööörrrt". Givetvis med kraftigt skorrande rrrrrr och lååååång betoning på ööööööö...:)

20:50  
Blogger Anna Nio:

Erik: EXTREMT bra idé. Verkligen, I'm not kidding alls dårå. :D

21:33  
Blogger karro:

oh threadless i assume? skitsnygg iaf.

13:19  
Blogger Anna Nio:

Karro: Appselut! Tackar. :)

14:23  
Anonymous Anonym:

VI säger Tische med e på slutet :D

20:35  
Blogger Anna Nio:

Jess: Haha, det är ju helt... GOLLE var det va? :D

20:55  
Anonymous Anonym:

Aaahaha :D PRECIS!!! Du lär dig snabbt ;)

15:04  
Anonymous Anonym:

Hehe har också spanat in den tröjan, den är ju så härlig :) btw, hur mkt extra kostade frakten till Sverige för dig?

22:42  
Blogger Anna Nio:

Emma: Hm, tror det var $6.50 om jag minns rätt. Blev i alla fall inte mer än totalt runt 200 pix i svenska pengar för hela klabbet.

01:25  

Skicka en kommentar

<< Home