09 augusti 2007

New Slang

Veckans bästa låt är helt klart "New Slang" med The Shins. Jag har försökt lyssna in mig på dem tidigare men inte blivit ens mildly imponerad, men den här låten går non stop. Sjukligt bra.

Ni får titta på ett hopklipp från "Garden State" istället för en musikvideo, då den enda jag hittade var i enormt dålig kvalla. Men om inte annat kanske det kan locka de av er som inte sett filmen att faktiskt göra det, för det är den värd. Jag är förtrollad av låten, och älskar fortfarande filmen.


Etiketter: , ,

3 Åsikter

Blogger Unknown:

den är grym, både filmen och hela soundtracket tycker jag :)

jag har en blogg-ish aktig grej ute nu förresten, http://pushkin.tumblr.com/

18:33  
Blogger Anna Nio:

Ja, det finns mycket annat bra på soundtracket, men den här är klart bäst i min bok. Zach braff ska tydligen göra en amerikansk remake på den danska filmen "Älskar dig för evigt" nu (jag har inte sett den själv), men hade hoppats på en ny, egen film från honom istället. :/

Oh, roligt, jag bookmarkar och länkar från bloggen, om det är ok? :)

18:41  
Blogger KatBat:

Ojojoj, Älskar dig för evigt med snyggdansken Mads *slurrp* är en mktbramenotroligthemsk film jag inte vet om jag kan se i ngn ny tappning, eller ens den gamla igen..faktiskt...

22:14  

Skicka en kommentar

<< Home