02 september 2007

A man in a smiling bag

Den här har jag spontantköpt idag. Fast det är inte hela säsong två, utan ungefär halva. Mmm, Cooper. Är bjuden på Twin Peaks-maskerad i oktober och är redan helt till mig av extas inför 1) maskerad! och 2) Twimpan-temat! Måste bestämma vem jag vill vara bara, har några bra förslag på lut redan. Såklart. Maskeradjunkie som man är.

Etiketter: , ,

3 Åsikter

Blogger Madde (maddepladder):

Tror du skulle passa skitbra som Nadine (hette hon som va lite crazy som jobbade på cafét va?)!

12:42  
Blogger Anna Nio:

Hm, Nadine är hon rödhåriga med ögonlapp som är gift med Big Ed, och som får en psykos och tror att hon är 16 år igen. De som jobbar på caféet är Norma (ägarinnan som är gift med Hank, som sitter i fängelse, hon har även en affär med Big Ed) och Shelley (gift med Leo men har en affär med Bobby). Vilken av dem menade du? :D

14:54  
Blogger Madde (maddepladder):

Jag menade Nadine! Har inte sett serien sen den gick på tv så jag minns inte så mycket. Dessutom såg jag bara de små snuttar jag hann se i smyg, Twin Peaks tillhörde inte den tv-underhållning mamma tyckte passade för en liten mörkrädd tjej som ofta fick mardrömmar! :-)

17:59  

Skicka en kommentar

<< Home