25 augusti 2009

Joy to the world

Idag är jag så himla glad, och mår så jävla bra, och allt känns bara uppåt och soligt.

Och inte egentligen för nåt särskilt skäl ens. Lite grann är det för att små steg mot en klarare och ljusare framtid kan börja tas snart, förstås. Men allt annat har också bara varit... bra. Möte, skicka viktiga mail, träning, storhandling, framgångsrikt laga soppa, sy, kramas och se bra program på TV. Och strax sova. Skönt, hoppas jag.

Tänk om det kunde vara såhär varje dag, jävlar i min lilla låda, vad fint jag skulle ha det då. Det ska jag satsa på, helt klart; "Fint varje dag", avancerad fortsättningskurs, HT 2009, en brakmiljard poäng (de ska ju inte ta slut, förstås).

Etiketter: ,

2 Åsikter

Blogger Verbal Kint:

Härligt! Hoppas det håller i sig!

08:58  
Blogger Anna Nio:

Tack, det gör jag med. :)

10:31  

Skicka en kommentar

<< Home