17 augusti 2009

DIY 2 - the next level

Ååhh, jag glömde ju ett av de bästa hittepånamnen, samt att jag alldeles idag fick höra ett nytt, fantastiskt namn, i en reklam på tv! BLISS! I present to you:

Apelsinscarlet Johansson - Scarlett Johansson
(Jockes och
Rulles påhitt ursprungligen) Hahahaha, det här är ett helt underbart användbart förnamn, man kan med fördel byta ut "apelsin" mot banan, citron, mobil, ägg, etc. :D Bonusfakta: jag drömde att jag skulle dra det här skämtet för Ålen, och i min dröm skrattade jag hejdlöst och sa sedan "Apelsinnicole Ritchie, hahahaha!" I drömmen fick jag en avmätt reakton men kunde ändå inte sluta skratta åt det lyckade skämtet. Några minuter senare insåg jag att jag sagt fel namn, hahahahaha. :D

Al Cappucino - Al Pacino
Ååhh, jag förstår inte varför jag inte tänkt på det här själv! Det är ju så enkelt, så klockrent! :D






Etiketter: , , ,