11 augusti 2009

Topp 5: Kiefer Sutherland


Mina fem bästa med Kiefer Sutherland i, helt enkelt!

#5 "De Tre Musketörerna"
#4 "Stand by Me"
#3 "Flatliners"
#2 "Freeway"
#1 "Lost Boys"

Och glöm för allt i världen inte gamla goda "Young Guns", eller för den delen "Dark City", som det var så länge sen jag såg att jag inte kan placera in den på listan med gott samvete, dessvärre. Icke att förglömma är också att han kan skådas i "Fire Walk with Me", som garanterat är av intresse för alla Twimpan-nördar (som jag), även de som drar ut på upplevelsen att se klart serien, helt enkelt för att det kommer kännas så hemskt när den tar slut (som jag, som sett om första säsongen och allt större delar av andra varje gång, ett flertal gånger and still counting). Filmen sparar jag till sist, rätt ska vara rätt.

Etiketter: , ,