12 september 2009

Stolthet utan fördom

Nämen? Se vad man kan hitta genom sin besöksräknare minsann. Att jag fått minst en röst, vilket nominerat mig till förra omgången av Stora Bloggpriset var mer än jag visste om, men det var onekligen trivsamt att få veta.

Jag sitter och myser lite i mjugg och känner mig förträfflig just nu. Gloating, mmm.

Etiketter: ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

På väg genom Albanien läste jag om din nominering på min lilla mobildisplay - och blev överraskad och stolt! Puss lilla skrutteluttan från chamowa!

16:41  
Blogger Anna Nio:

Haha, så fint! :*

16:52  
Blogger andrea:

haha shit vad kul :D

fan ajg vill också ha en sån därn räknare. hjälp mig fixa nästa gång vi ses? :)

23:19  
Blogger Anna Nio:

Ja, man blir ju stolt! Skit samma om det är en enda röst jag fått, jag blir glad ändå. :)

Det är ju busenkelt, men sure thang!

00:11  
Anonymous bror:

Hear hear! Snart är du lika berömd som din idol, Blondinbella! ;)

08:54  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, huäääägh, det hoppas jag verkligen inte. :D

11:26  

Skicka en kommentar

<< Home