15 december 2008

Don't you want me, baby?

Hej bloggen. Hej ni där ute.

Jag har sadly neglected att skriva nånting, på väldigt länge. Jag tänkte egentligen mest kolla om nån fortfarande orkar bry sig om att läsa här? Eller: ska jag försöka fortsätta skriva? Jag vill, som alltid, men orkar oftast inte, som lika mycket alltid.

Etiketter: , ,

13 Åsikter

Blogger Madde (maddepladder):

Jag vill läsa!

Äntligen dök det upp ett nytt inlägg från dig (såg det på bloglovin')... :)

do it!

00:36  
Anonymous Anonym:

Klart du skall skriva söstra! Jag läser iaf! :D

05:22  
Blogger Anna Nio:

Hej kamrater! Ah, kul att nån är kvar, då ska jag försöka plita ned saker igen, då. :)

10:24  
Blogger Mård:

jag läser!

10:24  
Blogger Anna Nio:

Hej Mårdas, kul att höra. :)

10:27  
Blogger Martin:

Jag läser också, men jag är dålig på att kommentera!

13:20  
Blogger Unknown:

Jag läser!

13:22  
Blogger Unknown:

jaaaaa såklart Anna! jag har din blogg i min googlereader so I won´t miss a thing! :)

17:08  
Blogger Anna Nio:

Hurra, ni har inte lämnat mig. :D Haha, vad bra, då ska jag försöka anstränga mig mer framöver. :)

19:40  
Anonymous Anonym:

Ja! Fortsätt, jag har ju tom gett dig PRIS nu! :D :D

11:17  
Blogger Sofia:

klart du ska skriva vidare! jag måste ha något vettigt att läsa annars förtvinar min hjärna till sylt. :(

17:05  
Blogger Anna Nio:

Marre: Åh, PRISER gillar jag!

Fia: Nej, inte jam brain! Jag ska skriva mer. :D

18:15  
Anonymous Anonym:

Skriv kvinna, skriv!
Om du orkar såklart. Jag läser!

"mankicci" blev f.ö. verifieringsordet :D

14:49  

Skicka en kommentar

<< Home