08 juli 2009

Topp 5: Kurt Russell

De fem bästa filmerna med Kurt Russell som gemensam nämnare, helt enkelt!

#5.
"Tombstone"
#4. "Stargate"

#3. "Tjejen som Föll Överbord"

#2. "Big Trouble in Little China"

#1. "Flykten från New York"

Och sen ska tilläggas att jag inte sett "The Thing" som verkar hur bra som helst, samt att
både "Swing Shift" och "Tango & Cash" är helt okej rullar de med.

Etiketter: , , ,

5 Åsikter

Blogger Verbal Kint:

Se "The Thing". Rekommenderas varmt. Den tävlar med "Flykten från New York" om första platsen.

00:02  
Anonymous Bror:

"Soldier" är väl inte så pjåkig den heller? Har iaf för mig att den heter det...

05:28  
Blogger Anna Nio:

Verbal: Jo, jag tror dig, den verkar som sagt mycket bra, men jag kan inte minnas att jag faktiskt sett den. Ska försöka åtgärda detta! :)

Erik: Den har jag inte sett, mig veterligen. Men även den gamla Disney-dängan "The Computer Wore Tennis Shoes" vill jag dra mig till minnes att jag uppskattade för många år sen, men skrev inte med den då den förmodligen inte är fullt så sevärd som de andra fotnötterna. :D

09:08  
Blogger Dallerberg:

The thing är SJUKT bra!

04:02  
Blogger Anna Nio:

Marre: *hetsköper den snart* :D

11:09  

Skicka en kommentar

<< Home