30 september 2009

Dagens #5

Dagens irritation: Var ska jag börja? Dagen har varit en enda lång irritation, skulle man kunna säga, lyckligtvis verkar den sluta bättre.
Dagens glädjeämne:
Jocke fick sålt sin gamla bil, och hittade ett billigare PS3 än vad det skulle kostat. Lyxigt!

Dagens undran:
Varför skickar man relationsförfrågningar till främlingar på fejan? Utan att säga nåt ens? Weird.

Dagens värsta:
Att inse att there's no way att jag har råd att shoppa nåt i London, köpa prylar till Halloween, dricka nånting på min 30-årsdag och gå på SFF i november. Så, det ser mörkt ut för shoppingen, Halloween och min födelsedag, för SFF måste jag gå på, och Londonresan är ju redan bestämd och betald, men det blir lite torftigt att vara där, är jag rädd.

Dagens uträttande
: Ritat mönster till kjol på kvällskursen, söwit!

Dagens låt:
Dolly Parton - "House of the Rising Sun", en väldigt annorlunda cover, och även med till stor del omgjord text, men ändå så förbannat bra.

Dagens bild: Tjusigt gammalt klänningsmönster

Etiketter: ,