31 maj 2008

Corleone

Jag måste ju pusha för min skitduktiga bror! Han har gjort en synnerligen pampig, ledsam och vacker låt, som finns uppe på hans ganska nystartade MySpace-sida. Gå in och lyssna! Vi är släkt, helt unbelievable. :D

Etiketter: ,

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Fiiint! *ryser* Jag såg en död fågelunge igår med, appropå titeln. Det var traumatiskt. Jag tror den rörde på benen, så jag gick med ångest resten av kvällen att jag hade kunnat rädda den. Fast jag förstår att jag nog inte kunnat det. *ler känslig*

09:49  
Anonymous Anonym:

Aaah vad snäll du är syster! *blir rörd* :D :D :D

Himla tur att jag köpt en present till dig från Amerikatt då...:)

20:39  
Blogger Anna Nio:

Helena: Oj, jobbigt, särskilt för dig som är sån djurvän. :(

Kul att du gillar musiken, dock. :)

Erik: Jag gillar den ju också massor! :)

Ja, WHEEE, jag är så nyfiken! :D

16:39  

Skicka en kommentar

<< Home