14 februari 2006

Is good

Med en minut tillgodo av deadlinen så har jag har äntligen skickat in Omtentan Från Helvetet, på Årets Tråkigaste Kurs - incidently även Förra Årets Tråkigaste Kurs! Utmärkelserna haglar! Har även hittat en kille som säljer en kursbok som jag måste ha för hundrafemtio pix. Ny kostar den över trehundra. Lyckan ler lite svagt mot mig, and I like it.

Imorgon, eller egentligen idag, är det alla hjärtans dag, och jag kan inte hjälpa att vilja romantisera dagen. Jag vet att det är en kommersiell högtid, men det är ju julen också, och jag vill ändå inte gå utan klappar eller lugnt nära-och-kära-häng då. Vissa argumenterar att julen är en kristen högtid, men det är inget jag känner till. Kristna seder rör mig inte ryggen för övrigt, lika lite som hannukha eller fastan liksom.

Så idag vill jag ha kyssar och mys, och därför ska vi äta gott ute, och sen kura ihop oss i biomörkret till "Narnia". Finally.

Rosor till alla kära som läser. :)

2 Åsikter

Blogger Dallerberg:

<-<--@ eller nåt, jag har aldrig vetat hur man gör en textros :D

MEN DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS!

17:23  
Anonymous Anonym:

Elin: Ja, det var en fin bild tycker jag med, hoppas din dag blev fin!

Maria: Ja, det är det, den var jättefin. KJAMIZ! :)

20:17  

Skicka en kommentar

<< Home