04 september 2007

Dubbla födelsedagar

Idag fyller min fina bror Erik 30 bast!
Tut i luren! Han är i Dublin och gömmer sig, men jag grattar honom varthän jag än kan, så han kommer inte komma undan ändå. :D Yes, may you live, and so on and so forth. :D

Dessutom har Sanna lyckats locka ut guldgrisen ur magen på denna dag, så klimpen och brorsan kommer dela födelsedag from now on. Grattis till alla inblandade! Hej Palmer!

Etiketter: , , ,

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

...och det är en så charmerande bild på mig du har valt...:)

11:21  
Blogger Anna Nio:

Du är som allra stiligast där, mitt andrahandsval hade varit den med magikerhatten. :D Du borde helt enkelt bära hatt oftare! Jag har även grattat dig i forumet (intresseklubben), har du sett det? :)

14:59  
Anonymous Anonym:

Nepp, är där så sällan, får smurfa dit och ta mig en titt...:)

09:04  
Blogger Sanloko:

Gratta brorsan från Malte! :-D

21:10  
Blogger Anna Nio:

Sanna: Will do, krama mini-Malte från mig. :)

21:23  

Skicka en kommentar

<< Home