18 september 2007

How the competition was won

Plötsligt kom ett jättestort vadderat kuvert i posten. Jag öppnade det, och däri låg en lapp från Turner Broadcasting System Sverige AB, med ett handskrivet meddelande som löd:
"Grattis!
Du har vunnit 1:a pris i TCMs tävling i Stockholm FilmFestivals nyhetsbrev!

/Malin Forsberg"
OMG! Jag vann nåt, jag, jag vann! Och vad jag vann var The John Wayne collection! Sex cowboyrullar med massa extramaterial, allt i en snygg plåtbox. Nu är jag inte världens största John Wayne-fan, men det ska bli kul som fan att se filmerna, och fram för allt känns det jävligt kul att vinna nånting. Which I never, ever do. :)

Så, anyone for western-tema? :) "Cahill US Marshal", "The Cowboys", "Rio Bravo", "The Searchers", "The Train Robbers" och "Chisum" har jag att erbjuda.

"Actually, it's perfect. I just never realized John Wayne walks like that."

Etiketter: , ,

6 Åsikter

Blogger carcerii:

Woho!!! Grattis! :D

16:00  
Blogger Anna Nio:

Danko. :)

16:02  
Blogger Madde (maddepladder):

Grattis, vad kul! :-)

16:35  
Anonymous Anonym:

Kångrätts! Vad gjorde du för att vinna? Var det skicklighet inblandad eller var det bara tur?

05:21  
Anonymous Anonym:

Haha, grattis!

19:38  
Blogger karro:

grattis! :D jag vinner typ aldrig tävlingar. roligt med john wayne ju!

22:00  

Skicka en kommentar

<< Home