12 september 2007

Livets bajsmacka, lager #4649

Jag måste flytta. :(

In the words of Bug-Eyed Earl: "Mom always used to say: If life gives you poop... make poop-juice."

Etiketter: ,

9 Åsikter

Anonymous Anonym:

Uss! Gick det inte att lösa mao? Har du någon lösning på g eller är det bara bajsmacka? :(

14:11  
Blogger Anna Nio:

Har ställt mig i byteskö inom bostadsbolaget, kollar på lediga lägenheter på boplatsgbg.se, och har lagt upp lägenheten på en bytessajt också, men har ju inga garantier för att nåt av det klaffar.

Men bajsmacka är det nonetheless, hur man än ser på saken.

14:19  
Blogger Sofia:

Åh. :(

*muntra upp med piratcupcakes*
http://farm2.static.flickr.com/1219/1367909820_d1cd35b952.jpg?v=0

17:25  
Blogger Anna Nio:

Fina Fia: Ååååh! De muntrade verkligen upp, supertjusiga. :)

17:36  
Blogger Madde (maddepladder):

Halloj! Tänkte att jag skulle göra det lilla jag kunde för att hjälpa till så jag mejlade den enda jag känner i Götet och bad henne hålla ögon och öron öppna. Det enda hon visste just nu va en kompis till henne som skulle sälja sin etta och en annan kompis som precis hade flyttat ut från undervåningen på en villa (hon trodde han betalde ca 5000 i hyra)... Förmodligen inget av det som är av intresse för dig anatar jag men nu vet du iaf! Hör av dig om du vill veta mer.

Kram!

21:08  
Blogger Anna Nio:

Madde: Nej, inget av det funkar tyvärr för mig, men jättestort tack för att du ens försökte! Du är i sanning en vänlig själ, kram. :)

21:12  
Blogger myra:

Så trist :/
Hoppas verkligen att det löser sig.

21:49  
Blogger Dallerberg:

En så stor fin fyra borde inte vara så svår att byta bort, tror jag! Ska ni byta den mot två mindre eller har Johan något på gång redan? Om det bara är du som behöver lägenhet så går det nog på ett nafs att få en mindre!

22:54  
Blogger Anna Nio:

Myra: Tack, det hoppas jag också. Fixar ju inte den stress den här bostadssituationen medför alls just nu, så det gör ju inte precis att jag mår bättre heller, tyvärr. :(

Slankan: Johan ska flytta in hos en kompis, så det är ordnat. Men tyvärr så drar ju han i årsskiftet, så tills dess måste jag ha hittat nåt annat, vilket jag inte vet om jag kan. :(

00:07  

Skicka en kommentar

<< Home