01 juni 2008

Mrs Robinson?

Eh, okej. 2008 har bjuckat på idel yngre män i mitt liv, både de jag har lattjat med och de som visat intresse men fått nobben, och mitt nuvarande finfina crush är fem år yngre än mig - men nu är väl ändå måttet rågat: En sextonåring skickade just raggmail till mig på Helgon.

Vad är det som händer här? Vad sänder jag för slags signaler egentligen? Someone, quick, make me stop! :O

Here's to you, mrs Robinson!

Etiketter: , ,

5 Åsikter

Blogger Dallerberg:

TRETTIÅRSKRIS!!! :D

Nä, jag vet inte, är det INGA äldre som raggar?

Min morsa reggade sig på ngt community, minns inte vilket, och blev raggad på av en 25-åring :D när hon var typ 54 :D

00:19  
Blogger Anna Nio:

Jag har ingen kris, det är ju de som raggar på mig! :(

Tjaaa, jo, kanske nån men jag har inte hookat med nån äldre, eller ens jämnårig, på HELA ÅRET! :O

Hahaha, GO MAMI! :D

00:22  
Blogger Dallerberg:

Jag skojade bara om trettiårskrisen, den är det jag som har. Fast jag letar inte lammkött för det iofs, jag bara festar som om domedagen var nära :D

Men du kanske inte hookat med någon äldre pga att du inte vill ha nån jävla gubbe!? :D
Eller som en av mina otroligt äckliga vänner sa "Det är så bra, hur gammal jag än blir så är artonåringarna fortfarande arton.. mmm" :D

00:54  
Blogger myra:

Hahaha! Eller som när det var ngn som skrev i min gb; "Du har en väldigt vacker bild (den första i galleriet) För att vara lite äldre ^_^" Hallå WTF!!!?!??!?11 Vad då "lite äldre" Jag ifrågasatte och han förklarade sig med att det inte var för att jag var gammal, dock äldre än hnm. Han var 20. Heh! Men ngn 16-åring vet jag ännu inte om som skrivit ngt fulraggmail. Tjohej! :D

20:15  
Blogger Anna Nio:

Marre: Jag tror att det är så att jag inte orkar med någon tungsint person, eller någon som redan har en massa inpräntade manér kring hur man "ska" visa känslor och liknande. Jag är rak och öppen och har alltid önskat mig någon som är likadan, men det är fan inte många som beter sig så! Men nu har jag hittat en, verkar det som! :D

Myran: Hahaha, OUCH, inte en snäll sak att säga! *LER LITE ÄLDRE KVINNOR* :D

20:21  

Skicka en kommentar

<< Home