28 oktober 2009

Filmfestdags!

Årets filmfestivalschema är magrare än vanligt, men med tanke på att jag inte kunde gå alls förra året, och just varit i London, så är jag mycket nöjd med listan ändå. :)
  • "Ong Bak 2", fredag 20/11, kl 22.00 på Saga.
  • "9", måndag 23/11 kl 21.00 på Sture.
  • "The Countess", onsdag 25/11 kl 15.00 på Grand.
  • "Thirst", onsdag 25/11 kl 20.00 på Saga.
  • "The Revenant", torsdag 26/11 kl 21.00 på Saga.
  • "City Island", lördag 28/11 kl 14.30 på Grand.
  • "The Road", lördag 28/11 kl 20.00 på Grand.
  • "Up in the Air", söndag 29/11 kl 19.30 på Saga.

Viggo i postapokalyptisk framtid, mmm.

Etiketter: , , ,

2 Åsikter

Anonymous bror:

Oj, var en del intressant där... 9, The countess(BATHORY FTW!), Thirst, The Revenant och The road skulle jag absolut kunna tänka mig att se... fast jag lär som vanligt tycka att det blir för dyrt med både medlemsskap och filmkostnaderna...:(

11:57  
Blogger Anna Nio:

Ja, det är synd att medlemsskapet är så dyrt, Jocke skulle också vilja se vissa, men det kommer bli rätt ovärt ekonomiskt eftersom han bara kan följa med på en eller två av dem.

Jaaaa, Bathory-film var verkligen på tiden! Den var den första som såldes slut, tyvärr, och de andra vet jag inte om det finns biljetter kvar till, men säg till om du ska följa med på nån visning i alla fall!

"The Road" får vanlig premiär i januari, tror jag det var, men resten lyser än så länge med sin frånvaro av vanliga visningar. "9" BORDE verkligen komma, men jag har kikat efter den på SF:s kommande premiärer ett bra tag och inte sett ett knyst om det, tyvärr. :/

12:01  

Skicka en kommentar

<< Home