21 mars 2010

Sacramento idioto

Idag har jag haft en riktig dum i huvudet-dag. Jag menar inte att jag varit utpräglat korkad, jag menar att jag bara lyckats med små, små saker som gör att jag undrar var jag gjort av min hjärna idag.

Så jag har bestämt mig för att kalla såna dagar för dum i huvudet-dagar. En dum i huvudet-dag är en dag när man slår knät extra många gånger i samma bordshörn, fastnar med tröjan i dörrhandtaget, vinklar handen på tok för mycket, fast man håller ett fullt glas i den, glömmer vart man är på väg, skallar sin käresta, och mycket mer. Detta är alltså en del av vad jag lyckats med på just denna dum i huvudet-dag.

Andra bra exempel är att gå hemifrån för att handla, utan plånboken, ta med sig fel pass till flygplatsen, åka iväg på födelsedagskalas utan presenterna, glömma bort att äta middag, gå rakt in i dörrkarmen to name a few. Allt saker som your truly också gjort. Dock inte under samma dag, vilket är kravet för att det ska få kallas för en dum i huvudet-dag. Annars är det bara som vilken dag som helst i mitt liv, jag är erkänt klantig och glömsk, så jag reagerar egentligen bara när det är för mycket på en dag.


En dum i huvudet-dag.

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger andrea:

Men... sådana saker gör jag varje dag! :D IM SPECIAL!

10:25  
Blogger Anna Nio:

Jag med, nån eller några stycken klantigheter, ja. Men inte tio-femton saker på samma dag, det händer bara ibland, och då känner jag mig så jävla väck och i total avsaknad av motorik. :O

11:29  
Blogger myra:

Hahaha, guuu' vad jag känner igen mig!

<3

00:39  
Blogger Anna Nio:

Myran: Idioter är vi allihopa. :D

11:56  

Skicka en kommentar

<< Home