03 mars 2010

Danke schoen


De fem bästa stunderna man kan tillbringa med Matthew Broderick, är enligt min ringa mening följande:

#5 "Godzilla"

#4 "The Cable Guy"

#3 "Addicted to Love"

#2 "WarGames"

#1 "Fira med Ferris"

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger Stop:

Åååh - War Games! The memories.

Jag ville verkligen vara David (vilket också resulterade i att jag hackade mig in i skolans betygsystem). Och jag hade en sån galen crush på Ally Sheedy.

"Ljuva ungdom, var tog du vägen?..." (det där sista var början på en sång i bästa Tolkien stil. Du gillar ju det. =)

02:07  
Blogger Medelklassman:

Men va? Broderick? Maken till ointressant kulturgärning får man leta efter, enligt min mening.

08:26  
Blogger Anna Nio:

Roger: Mad skills, lyckades du ändra några betyg också? Shall we play a game, professor Falken?

T+: Nä, jag älskar "Fira med Ferris" så mycket att det berättigar hela hans existens. Dessutom känns det by far more underhållande med en topp 5-Broderick än typ topp 5-Robert Pattison/Jonas Brothers/Olsentvillingarna-film/Zac Efron, etc, vilket är exempel på den skit som oftast cirkulerar i världen nowadays.

11:47  
Blogger Anna Nio:

P.S. INGA TOLKIENSÅNGER! :D

11:47  

Skicka en kommentar

<< Home