16 januari 2011

Could I see a hat wobble?



För att det är för bra för att inte spridas överallt. Jag skrattar så jag gråter!

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger andrea:

Haha strålande! :D Vad är detta ifrån? Han är ju fan nån ganska känd skådis, is he not? Han är väl med i typ Sex and The City eller ngt liknande?

Ooooj, mitt verifieringsord blev "flata" för övrigt! :D Äntligen lite svenska hederliga ord!

11:52  
Blogger Anna Nio:

Haha, du, jag har ingen aning om varifrån det är, men jag älskar det! Javars, han är hyfsat känd, han har varit med "Vänner" och bland annat "The Shape of Things" (sjukt bra film, se!), "Clueless" och "I Love You, Man". Paul Rudd heter han. :)

Hahaha, heja flatorna!

12:13  
Blogger CINDERALLEY:

Jag ALSKAR Paul Rudd, han ar som en liten teddybjorn och nastan allt han gjort ar sa himla roligt (undantaget "Dinner for Schmucks", yuck!.

00:52  
Blogger Anna Nio:

Sanna: Haha, jag tror dig, har ingen avsikt att se just den filmen. ;D

00:55  

Skicka en kommentar

<< Home