10 juni 2008

Pusselbitar

Världens finaste kille, och jag. Och så Nils, men det är inte han som gör bilden i det här fallet. :)

Etiketter: , , , , ,

9 Åsikter

Blogger Mård:

Tjusig, lång och bosatt i Stockholm, gudars kan det bli bättre frågar jag?

13:29  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, det där med Stockholm är ju det enda gisslet i min bok, förvisso! Men I see your point! ;D

13:48  
Anonymous Anonym:

...jag tycker allt att Nisse är klart snyggast, se hur sensuellt-macho han "läppjar" på sin cigarett! :D

17:43  
Blogger Anna Nio:

Bror: Han är ju ledig, så jag kan framföra ditt intresse för hans sensuella machostil om du vill? :D

17:47  
Anonymous Anonym:

Haha, ja varför inte? Lite hederligt norrländskt hård-håmå har väl ingen dött av? :D

10:55  
Anonymous Anonym:

Du var mig en duktig bloggare. Jag blir iiimpoeeerad!

02:39  
Blogger Dallerberg:

Jag har bytt adress nu http://inatruck.wordpress.com om det undgått dig, och där funkar rss för den är inte hemlig! :D

01:05  
Anonymous Anonym:

Urru! Nu får du sluta med kärlekstramset och börja blogga igen! Det här håller inte sirru! ;)

00:02  
Blogger Anna Nio:

Malin: Åh, tackar!

Marre: Ja, vad bra! Den är bokmärkad hemma så jag inte missar vad du skriver längre, haha. :D

Erik: Men jag orkar ju inte, all kraft går åt att försök orka med resor och umgänge i Gbg-Sthlm och tillbaka igen. :(

16:09  

Skicka en kommentar

<< Home