01 juni 2008

Löjets skimmer

Det är skrämmande ofta som jag förstärks i min tro om att vi borde införa föräldralicens i det här landet. Alltså, om man måste genomgå rigorösa utredningar för att få adoptera, varför görs inte detsamma när det gäller att yngla av sig på det naturliga sättet?

Jag blir så trött. Folk är idioter.

Etiketter: , , ,

6 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Alltså vilka jävla idioter, om de vill hedra morfarn eller vafan det var kan de väl döpa ungen till hans jävla namn isåfall :D

Jag vill hedra min mor så jag ska döpa mitt barn till Landstinget.

00:44  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag ska också hedra min mor och döpa min framtida dotter till KTHB! *LER BLIR NOG POPPIS I SKOLAN* :D

01:19  
Blogger Mård:

Buhu betyder det här att min unge varken får heta Skellefteå kommun eller psykkliniken i mellannamn. JÄBLA VAHETTERENURÅJOFASJISTSTAT!

12:40  
Blogger Anna Nio:

Mården: Ja, precis så är det! Nu får du vackert ändra dina ansökningar så hon får sig ett lika vajert mellannamn som hon fått förnamn, istället för allt jamsande med kommuner och kliniker! :D:D

13:01  
Blogger Dallerberg:

Har du fått någon klarhet i vad den mystiske grannen pysslar med förresten? :D Jag tänkte kommentera där men den halkade ner så förfärligt så jag felkommenterar istället! *LER DUM*

12:04  
Blogger Anna Nio:

Slankan: Hahaha, dummis bananis! Nej, jag har ingen aning! Känns lite mystiskt att ringa på och fråga också, när jag inte känner dem alls och det bor en tant där som ser så jävla missnöjd ut så snart hon ser mig klädd osm jag tycker är fint (färgglatt, kort, tajt, trasigt). :D

13:46  

Skicka en kommentar

<< Home